Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Poka¿ wszystkie komentarzeNie, nie jestem dumnym posiadaczem GSX-Ra, ale je¼dzi³em gsx-rem, je¼dzi³em te¿ R-jedynk±, i nie wydaje mi siê, ¿eby r1 mia³a przewagê, nie mówi±c ju¿ wogóle o jakiej¶ tam mia¿dz±cje przewadze. Wszyscy mówi± r1 i r6. Spytasz kolesia o motor - powie r1. Spytasz jaki mu sie podoba - powie r1. Spytasz jaki jest najlpeszy - powie r1. A ja powiem tyle - powie tak ka¿dy, co gówno o motorach wie. Owszem, co¶ w tym jest ¿e owe yamaszki s± takie s³awne, s± to jak najbardziej BARDZO DOBRE MOTOCYKLE SPORTOWE, jednak w chwili obecnej konkurencja jest tak wyrównana, ¿e nie ma mowy o tym co pisa³ autor. Ka¿da maszyna jest inna, ka¿dy litr ma swoje atuty i wady, podobnie r1.
OdpowiedzHmm - wczoraj polata³em now± R1 po Wawie w towarzystwie FireBleda, starszej R1, gixxera litrowego i 750ki i na ka¿dych ¶wiat³ach zostawia³em ca³± resztê w tyle ;P R6 jest moim zdaniem obecnie numer jeden. Ten motocykl jest naprawdê doskona³y i naprawdê bezkompromisowy. To jest nowa generacja supersporta daj±ca takiego kopa jakiego nie daje nawet R1. Ale poczekajmy na wiosnê bêdzie nowy model R1 z nowej generacji R6. Jesli nowa R1 ma i¶æ w tym samym kierunku co obecna R6-ka to gwarantuje, ¿e siê zdziwicie :) Zachêcam wszystkich do poznania nowej R6, zmienicie zdanie o klasie supersport :)
Odpowiedz